THE BIG 20

Då var man ett år bättre. Hur känns det? Jo, det känns helt okej. Men fatta ångesten jag hade söndagkväll strax innan midnatt. Jag sov inte på hela natten. Men det kunde ha berot på kaffen som jag frenetiskt klunkade i mig innan läggdags. Men gårdagen var lyckad. Jag åkte till skolan för att hänga med klasskompisarna, för att sedan åka till systemet (handlade inte till mig själv utan blev tvingad att betala åt min kompis som tyckte att det var på tiden för mig att vara "vuxen". Dessutom lite mobbat att hänga på låset till systemet när man precis fyllt 20).

Efter det åkte jag till skolan för att gå på en föreläsning med Christer Fuglesang. Visst, första svensken i rymden men det som hände igår var överdrivet. Applåderna slutade efter typ 15 minuter eller något. Det var bara en stor PR-kupp alltihop men det var kul att höra det han hade att berätta!


Christer Fuglesang och Maud Olofsson


Sen var det dags för birthdaymiddag! Det blev Fridays där kvällen avslutades med sång från personalen. Har nog aldrig skämts så mycket förr...

Men nu är jag 20 år iallafall. Inga rynkor, celluliter eller synliga åderbråck har dykt upp på kroppen sen igår så jag är nöjd!
Nu protesterar min rumpa av träningsvärk så nu blir det soffan! Har det bra!
Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0