Hänga böcker? Det borde gå...

åååååh, kill me! Har verkligen ingen bra dag idag och utan något som helst flyt i pluggandet. Skulle kunna hänga kurslitteraturen om det vore möjligt.
Så en paus vore ganska bra just nu. En lång paus. Så lång så att jag inte behöver plugga på hela dagen, låter mycket bra! 
Sov riktigt crappy inatt, drömde om galna clowner och hajar på ben (hajfobi, yes!) som jagade mig runt på campus. Skadad eller vadå?
Är så osocial att min kompis mer eller mindre la på telefonen på mig. Fast det kanske hon brukar göra ändå?
Jag svamlar, dags att avbryta.

Jag hoppas till de högre krafterna att ni har en SUPERDAG idag!
Nappytime, Jasmine.
Peace.

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0