Frosseri

Har precis kommit hem från N där vi hade filmmarathon hela dagen. Harry Potter blev det. Det va iofs ganska fint väder idag men jag hade inga som helst problem med att vara inomhus idag.
Vid fem började magarna kurra så vi stack iväg till Texas Longhorn där vi proppade i oss som grisar. Sen köpte vi en påse klubbor och fortsatte med filmtittandet.

Nu sitter jag och proppar i mig hallongrottor(som var en del av min present, tack N!) och tänkte slänga mig ner i sängen. Har en lång dag imorgon! The big day before the BIG day! Men om jag känner mig rätt så kommer jag antagligen sysselsätta mig med något fram till 3-tiden inatt. Som vanligt.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0