"Flickan som lekte med elden". Så hette den..

Sugig uppdatering idag men så blir det. Ja, som ni ser på rubriken så listade jag ut vad filmen hette. Betyg: G-. Vilken hajp det var kring den filmen, och mina förväntningar förfylldes inte. Kan ha att göra med att jag inte läst ut den första boken "män som hatar kvinnor" så jag satt mest och gissade kring hela handlingen och karaktärerna...
Gratis snacks, popcorn och läsk fick vi iallaf. Betyg: MVG.
Imorgonbitti, eller snarare vid lunch, ska jag gå på mitt första spinningpass på 1,5 år. Nämnde jag att jag precis tryckt i mig en pizza? Hmm kan bli intressant imorgon. Önska mig lycka till!
Nej, nu ska jag fortsätta titta på Efterlyst.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0