Fin dag!

Efter 14 timmars sömn vaknade jag upp på rätt sida. Till skillnad från igår, jeez. Inte charmigt. Men ny dag, nya möjligheter.
Efter att spenderat morgonen vid skolböckerna, ska jag unna mig en islatte och lunch framför Oprah. Och även skriva listor inför min kommande födelsedag. 20 år. Kan inte fatta det, nu är ångesten på ingång. Eller nej, den har varit här ett tag nu och gjort att jag hamnat i förnekelse. Har till och med ångest när jag kollar i kalendern. Aja, som sagt, FIN DAG!
Vad ska jag göra sen? Jo, jag ska på bio är det tänkt. Ska se den nyaste filmen av stieg larsson, vad heter den? Något med "flickan..." eller? Aja, det lär märkas.
Ha en grym fortsatt dag, så hörs vi senare.
Toodelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0