Aj 2.0

Hej! Kom för en stunds sen hem från gymmet, hade verkligen ingen lust att gå men jag tänkte låta det gå några dagar till innan jag tröttnar. Så jag gick. Och jag är SÅ glad att jag gjorde det. Jag körde en mördarpass idag med kondition och styrka.
Helvete vad jag är darrig i kroppen nu! Men otroligt skönt att få det gjort.
Idag var jag i skolan också, hade en hållf-övning. Jag satt i två timmar och ångrade att jag hade åkt till skolan. Kaos-asse, med kaos-lösningar. Då är Metros sudoku bra underhållning!

Planerna för ikväll: Knytis hos en klasskamrat. Men vettefan om jag orkar dit. Kommer antagligen bli för mycket dricka och är allvarligt talat less på sånt. Men får se hur jag gör.
Vad ska ni göra ikväll?



Under hållfen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0